VOLLEYBALL

Brzeska Amatorska Liga Siatkówki
**** WITAJ PO RADOSNEJ STRONIE SIATKÓWKI ****

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Jest zwycięstwo!!!

W trzeciej ligowej kolejce BALS nasz zespół sprawił miłą niespodziankę pokonując wyżej notowany zespół FUKS 2:1 (25:18, 20:25, 15:12). O sukcesie Bułgarów zadecydowała znakomita atmosfera w zespole. Każdy z zawodników mocno pracował na wynik całej drużyny. Było przyjęcie, był blok, rozegranie i efektowne ataki.

Dla naszego zespołu punktowali: Wojtek Raburski 15, Mireq Lech 11, Michał Bocian 4, Łukasz Obodzińki 4, Mariusz Kolekta 1, Jareq Lech 1, Paweł Ogrodnik 1, Paweł Obodziński, Jarek Staśkiewicz.

19 grudnia o godzinie 12 kolejny mecz z udziałem Bułgarów. Rywalem będzie zespół Wyindywidualizowanych. Niestety, w naszym zespole zabraknie Mirka i Michała. Obaj będą na zgrupowaniu kadry narodowej Bułgarii w polskim Szczyrku. Jeszcze nie udało nam się dowiedzieć w jakiej dyscyplinie to zgrupowanie, ale na pewno chłopaki po powrocie zdadzą relacje z pobytu w górach.

Krótkie komentarze naszych graczy po dzisiejszym zwycięstwie:

Wojtek Raburski: "Jesteśmy najlepsi, bo ja tutaj gram".

Mireq Lech: "Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu**aaaaaa!!!".

Michał Bocian: "Zgoliłem dziś wąsy, to był znak na zwycięstwo".

Łukasz Obodzińki: "Zaskoczyłem wszystkich. Nawet samego siebie".

Mariusz Kolekta: "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! To się nagrywa?".

Jareq Lech: "Całą noc oglądałem taśmy video z meczami rywali - jak widać przyniosło to efekt ".

Paweł Ogrodnik: "Jestem Tadżykistańczykiem ale po takim zwycięstwie czuję się już Bułgarem".

Paweł Obodziński: "Sporo nocnych treningów dziś zapromilowało, tzn. zaprocentowało".

Jarek Staśkiewicz: "Sporo nakrzyczałem na kolegów z drużyny przed meczem w szatni, aby wzięli się w końcu w garść. Wzięliśmy się nie tylko w garść".













fot. KS 


DZIĘKUJEMY KASI ZA ZDJĘCIA I KIBICOWANIE - NASZA WIERNA BUŁGARSKA KIBICKA :)

1 komentarz:

  1. wreszcie widac swiatelko w tunelu i nie jest to nadjeżdżający przeciwknik :D

    OdpowiedzUsuń